jessicapygmeen

Alla inlägg den 2 januari 2017

Av jessica bergström - 2 januari 2017 19:35

Ja vad ska man säga ? Jag är diabetiker... men har inte behövt använda medicin på nästan ett år för att kroppen piggna till. Men nu stiger blodsocker väderna. Pratat med läkare idag. Trodde jag skulle få de insulin jag haft tidigare men nu ska dom kolla för att jag kanske ska ha ett annat. Så får vänta ännu en dag på medicin. Mår inget vidare alls ! Men får hoppas att jag kan hämta ut imorgon. Inte roligt att få starta om med sjukdommen man har . Men samtidigt vet jag att jag fixar det måste bara få in vanan in att kolla sockret och äta o ta medicinen.
Nu är jag på väg hem från jobbet iaf. Ska ta ut vovven direkt mörkt är det men är på bussen nu

Strax hemma så de e skönt . Ska nog lägga mig rätt tidigt idag är helt slut . Sockret strular såpass så man är ju helt slut.

Ciao

Skapa flashcards