jessicapygmeen

Direktlänk till inlägg 18 september 2016

Hallooojjjj

Av jessica bergström - 18 september 2016 18:19

Ja men då vart de söndag !

Idag var man uppe runt 8.00 Vaknade av att diesel gnällde till ... han bet hur man väcker matte minsann ! Så jag i vanlig ordning så fort man vaknar av att han piper till så flyger man upp ur sängen och rusar ut med honom.

Sen blev det kaffe , ägg och bacon till frukost ! Sen var det dax för gymmet ! Blev en genom gång med bara armarna idag. Så hela armarna och axlar fick sig en omgång. Imorgon blir det mage , rumpa och lår efter jobbet ! Gött att komma igång odentligt ! Efter gymmet blev det en protein Shake.

Så åkte vi och köpte hundmat . De va 20 % rabatt på diesel foder pure natural tror jag det stavas hehe så lika bra att köpa en påse!
Senare på dagen kom älsklingens bror och brorson och hälsa på. Tog oss en 3 timmars promenad med voven. Handlade middag och lite sådant. Sen när dom åkte hem gjorde vi middag ! Så gott !

Hemma gjord potatisgratäng med karré , stekta champinjoner och bea till ! Så det blir god lunch med lunch med till jobbet imon ! Nu skall man koppla av lite o läsa innan man skall ut med voven sista svängen. Då skall jag även posta ett brev till min fina vän uppe i norr hihi har ju inte svarat på hennes brev ! Så om du läser detta lina så vet du att de kommer ett brev så småningom !

Ciao !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica bergström - 13 maj 2020 06:08


Ja, att det är lång tid emellan , innan man uppdaterar här . Livet flyter på som vanligt. Allt vad det innebär i vardagen, jobb , fixa hemma, voven . Osv, idag vaknade jag väldigt tidigt men skall försöka nu med att gå upp samma tid . Tanken är att t...

Av jessica bergström - 25 mars 2020 10:25


Ett tag sedan som man kladdade här. Vi har haft sol nu ett par dagar, känns som att man är gladare och piggare tack vare vädret. Som vanligt så flyter livet på, och det till de bättre faktiskt . Fick mig en idé häromdagen, våran fyrbenta gosse diesel...

Av jessica bergström - 5 mars 2020 08:05

Dagarna rullar på som vanligt , jobb, vove , sova , tv , städ m.m som ni vet . Var för första gången på kurs . Hundutställnings kurs . Va helt nytt . Men riktigt roligt . Är lite annorlunda att gå med någon annans hund som man inte riktigt känner hel...

Av jessica bergström - 27 februari 2020 14:17


Yes tagit en mini paus från livet, kroppen sa ifrån och för första gången lyssnade jag, men nu är man på benen igen och som vanligt. Skall sova borta till imorgon . Lite olika skäl men absolut inga konstigheter eller oroligheter utan mer för att jag ...

Av jessica bergström - 17 februari 2020 21:26

Efter jobbet röjde jag upp hemma , diska plocka slog på en tvätt o dammsuga hela hemmet. Blev en promenad upp till affären behövde kaffe och kite sådant , tillbaka hemma blev de att packa upp , hänga tvätten , äta . Sedan en tur med diesel . Nu är ma...

Skapa flashcards