jessicapygmeen

Alla inlägg den 17 september 2016

Av jessica bergström - 17 september 2016 20:52

Då börjar denna dagen leda mot sitt Slut. Vaknade 05.20 och varit vaken sen dess. Då kanske ni undrar vad jag gjort ??

Jo vaknade tog en kopp kaffe. En promenad med diesel . Sedan kröp jag ner brevid min man som sovit i ett annat rum i natt för att han ej kunde sova. Så han satt och spela tv spel i vårat rum.. sover nu mera i hans mammas rum tillsammans bättre säng. Så resultatet blir att man ej har ont i ryggen när man vaknar ! Men för att inte störa mig (som sov som en stock ) så va han i vårat rum i natt hehe.

Men när jag kröp ner brevid honom imorse så var han vaken. Så vi myste lite sedan gick vi upp . Drack kaffe och åt frukost. Sen la jag mig och läste en stund. Läser ju andra boken från triologin 50 nyanser av honom. Och fastnat totalt ! Men så kan de vara ibland. Så han spelade lite tv spel medans jag läste!

Sedan åkte vi mot Frölunda torg. Promenerade därifrån till drive in mc Donalds och åt. Satt ute de var ju sånt grymt väder ute idag!

Emellan åt har man ju varit ute med diesel såklart. O nu blir det sängen ! Lite kvalitets tid med mitt allt sen sova. Imorgon startar jag de nyttigare livet. Ett morgon pass på gymmet sen skall vi allt ta en jogging runda tillsammans hihi ha en toppen kväll natti

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards