jessicapygmeen

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av jessica bergström - 10 augusti 2016 20:31

Jaaaaaaaaaaaaa för jag ska tillbaka till mat.se !! Yeeeeyyyyyyy älskar att jobba på det stället asså !! Får träffa alla goingar igen ! O jag älskar Att ha o göra !! Super kul jajamen !!

Idag har jag i stort sett bara varit hemma ! Va en sväng på gymmet med , med kärleken imorse hihi annars har jag varit hemma städat, tvättar och varit ute med diesel så klart ! Även ringt runt en del för att avsluta min praktik. Så nu ska jag tillbaka där jag varit alltså mat.se ! Älskar verkligen de jobbet !! Gött e de !!

När som kommer mannen i mitt liv hem ! Oohh som jag saknat han idag ! Jobbigt att vara ifrån han !! Älskar han så mycket att de inte ens går att beskriva med ord !! Lyckligt lottad som har en sån underbar människa i mitt liv !!

Ciao !

Ovido - Quiz & Flashcards