jessicapygmeen

Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av jessica bergström - 2 augusti 2016 21:50

Japp sista veckan av semestern nu. Varit väldigt taskigt med uppdatering här men nu blir det ändring på de ! Ni som faktiskt följer hehe ni ska allt få saker att läsa om.

Min semester har varit underbar ! Fint väder , umgås med vänner o familj badat !

Jag och min kärlek va även en helg i varberg bode på hotell ! Hade tillgång till bubbelpool, bastu . Lägger ut lite bilder från semestern då ra hehe och igår hade jag o min kärlek ett års dag hihi så underbart !!

En sväng ut till björktorp va vi här. Diesel levde som en kung. Fick va lös utomhus hela dagen !!

Här e bilder från Varberg ...

Min snygga man !! Mysigt har vi allt haft det. Blir bara mer o mer kär för varje sekund jag spenderar med denna människa ! Älskar dig till månen o tillbaka tusen gånger om !

Nu ska vi kolla klart på superman ? Batman ha de gott alla!

Ciao !

Ovido - Quiz & Flashcards