jessicapygmeen

Alla inlägg den 13 februari 2016

Av jessica bergström - 13 februari 2016 19:21

Ja nu börjar denna dagen leda mot sitt slut en del har man gjort. Varit på torget en sväng med älsklingens mamma. Handlat lite gott till kvällen och hon köpte en blus.

Låg i soffan och åt lite jordgubbar förut haha och lulla diesel tiggde som bara den han dregla till och med...

Han fick en bit men spottade ut den haha åpen är han den lilla fisen !!! . Sedan åkte vi iväg en sväng och lämnade cigg till älsklingen. Han hann inte handla det innan jobbet.sen åkte vi hem och myste ner oss i soffan framför beck med kycklingsallad o tända ljus

Snart dax att hämta älsklingen. O då blir det film mys och godis hihi ha en fortsatt trevlig helg gott folk.
Ciao

Av jessica bergström - 13 februari 2016 10:19

Nu när man jobbar uppskattar man helg mera. Men har ju vant mig vid att gå upp tidigt så ja, jag vaknade vid 7 så gick upp då idag. Gick ut med diesel. Gjorde kaffe och tog en cigg när jag kom in med voven.

Så har det snöat med under natten men det är inte så kallt idag. Och solen har ju letat sig fram idag med så det är härligt !! Jätte fint ute nu hihi

Så man kan ju faktiskt inte klaga hihi. Just nu spelar vi lite skibo. Får se om jag lyckas vinna denna gången haha

Heja mig !! Haha . Skall ta en dusch sen med kärleken i mitt liv !! Han ska iväg sen till sin kusin som fyllt år. En som jag faktiskt har gått i samma klass som i några år hehe världen är bra liten ! Sen skall han jobba 16.00 till 21.00 så ser inte hqn försen ikväll. Men får se vad man hittar på idag fint väder o allt. Hoppas ni andra får njuta av det fina idag.
Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards