jessicapygmeen

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av jessica bergström - 8 februari 2016 15:55

Jaman nu skriver man här efter lite uppehåll. Det börjar ordna upp sig nu. Börjar jobba på onsdag. Men får fullt betalt från och med idag. Det sköts upp lite men jag klagar inte får ju betalt i 2 dagar för att vara hemma hihi.

Gör inte så mycket just nu. Skall nöta mannen i mitt liv sen på frölunda torg. Får se om han ska göra nått speciellt där eller om jag vara ska möts upp honom. Ifall jag bara ska möta honom så tar jag med mig diesel. Men om han ska in i nån affär eller så , så får diesel stanna hemma.

Är så lyckligt lottad som har denna människan i mitt liv. Som fyller mina dagar med kärlek och glädje !! Jag har verkligen hittat hem !! Där mitt hjärta tillhör !

Måste ju skryta lite med min älskling är grymt duktig på att laga mat o det var super gott igår !!

Så gott !! Vi har gjort om lite i vårat rum med fått 2 st byråer som tvbänk ist ! Mera plats att ha saker på hihi o riktigt fint blev det ! O mysigt hihi .. jag o mina ljus ..

Lite mörk bild men hihi. Känner verkligen att livet börjar ta fatt på riktigt. Bara lägenhet som saknas typ !! Men får hålla tummarna att det dyker upp nått på den fronten med snart. Så man kan bli självständig helt o skapa ett hem med kärleken . Men det kommer så småningom . Hoppas ni alla får en toppen dag!! Tack alla läsare som följer ni är toppen

Ciao.

Skapa flashcards