jessicapygmeen

Alla inlägg under januari 2016

..

Av jessica bergström - 2 januari 2016 21:07

Varför kan inte jag vara som alla andra för ? Ta för mig mera , öppna mig mera? Nä men istället så är man tyst o låter huvudet surra.. det känns ibland som att jag gör mera skada en nytta. Humöret går upp o ner . Ibland e man skit glad ibland är det tvärt om. Samtidigt som jag vill vara öppen när de e tungt så nån förstår samtidigt som jag ibte vill att nån annan ska bli belastad.

Den jag är absolut mest tacksam över är kärleken i mitt liv. Som seriöst står ut med mig ? Jag känner mig som världens sämsta människa ibland. Men han finns ! O den kärlek , värme o lycka jag känner över honom går inte att beskriva i ord. Älskar han så mycket att hjärtat sprängs nästan asså. Men jag då som håller in o är världs sämst på att visa o allt sabbar det känns det som hqn är verkligen mannen i mitt liv ! Det vackraste jag har

Av jessica bergström - 1 januari 2016 10:29

Startar detta år genom att vara nykter ! Så idag är jag inte bakis moohaha . Och nu startar ett nytt kapitel i livet. Hoppas ni alla får ett fint år för det skall jag kriga för att få hihi

Ciao

Skapa flashcards