jessicapygmeen

Alla inlägg den 24 december 2015

Av jessica bergström - 24 december 2015 20:03

Ja trotts denna tuffa tid har man haft en underbar dag med la familja. Ett år sedan mamma gick bort den 22 dec Jobbigt men har änna överlevt denna tid nu. Startade dagen med att äta jul frukost med familjen. Pappa va uppe tidigt och grilljerade skinkan så vi kunde ha det på mackan hihi smarrigt värre !

Mysigt värre ! Sen blev det lite soff gäng innan vi skulle fixa oss och åka iväg till Kungälv. Hem till pillan föräldrar.

Lillebror marcus, jag och lillasyster johanna hihi ja sen var vi i Kungälv åt mat uppnådd paket och umgicks och kollade på kalle anka så klart !

Lilla johanna som var tomte i år hihi

Pillan o pappa hehe ser lite trötta ut efter all mat och kaffe. När vi kom hem från Kungälv blev det att öppna flera julklappar. Fick massa fint !

Nytt koppel
Hundbajspåsar
Hundbajspåsehållare
Ljushalsband till diesel
En fin tomte.
Bodylotion Cocos
Dentalsticks
Ett jätte fint halsband .

Sen efter detta gick jag och Marcus ut med diesel på en lång promenad så han fick springa av sig. O nu börjar denna dag leda mot sitt slut.

Imon blir det till att åka o tända ljus för mamma och farfar. Och umgås med familjen. Sen skall jag hem, till min underbara man som jag saknar massor !! Och min fina svärmor hihi har haft det helt underbart som sakt men skönt att komma hem imon. Diesel är nöjd med hihi hoppas ni alla haft en fin dag ! Ta hans om varandra !

Ciao !

Ovido - Quiz & Flashcards