jessicapygmeen

Alla inlägg den 18 december 2015

Av jessica bergström - 18 december 2015 12:21

Idag är en bättre dag. Hade en grymt trevlig kväll med fina vänner igår kväll. Jul mys på hög nivå !! Åt tacos och lusse bullar till efterrätt. Va hemma hos Emma o vahid . Della och Marco och deras lilla son Emilio var ju med också. Fick träffa den iranska tomten med hahah

Lovely !! Blev lite julklapps öppning och Zumba dans från della .. och massa Emilio mys

Jätte mysigt helt enkelt hihi . Sen när jag åkte hem mötte kärleken mig vid hållplatsen med diesel. Och så gjorde min snygging blåbärs smothie igår kväll super gott

Men klanten Allan aka jessi skulle ju så klart spilla ut haha !! Klant e mitt förnamn ! Men men haha. Sen blev det skräckfilm och goda ner sig hos den bästa som finns

Att man kan älska en människa så mycket visste jag inte ens att de va mänskligt ! Men denna människa har verkligen visat vad som är äkta. Lyckligast är jag vid hans sida. Älskar dig av hela mitt hjärta min kung !

Ovido - Quiz & Flashcards