jessicapygmeen

Alla inlägg den 6 december 2015

Av jessica bergström - 6 december 2015 13:10

Igår var man runt på torget med Emma och vahid. Åt mat och prata om allt mellan himmel o jord ! Mysigt och trevligt hade vi hehe. Efter de åkte jag hem för att pussa på min man och gå ut med voven och lite sådant. Men min fina underbara kärlek gick ut med diesel . Sen ringde jag Emma o vahid för att möta upp som. Vi skulle hem till della och Marco en sväng. Blev 3n jätte trevlig kväll med bebis mys , tjöt, skratt och spelande

Fina Emilio som pratade på som bara den ! Hihi och tro dr eller ej men jag sminkade mig igår haha länge sen ju

Hihi men som sakt en underbar dag och kväll blev det allt . Min kärlek mötte upp mig på hemvägen gick ut med diesel på natten med innan vi gick och la oss hehe.

Nu har man redan varit ute i regnet med diesel och nu städar jag för fullt här hihi. Får se va denna dag har att erbjuda . Andra advent jue hihi

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards