jessicapygmeen

Alla inlägg den 3 december 2015

Av jessica bergström - 3 december 2015 23:06

Nu e jag happy ! Min man är äntligen hemma.. övertrött men så sjukt underbar ! Blir till att lägga sig alldeles strax. Ta en kvälls cigg o krypa ner i sängen. Tur man är ledig imon så behöver inte ställa nån kl hihi men ni alla får nana så gott

Ciao

Av jessica bergström - 3 december 2015 16:14

Ja nämen hejsan !

Idag var man iväg till af och pratade mycket övade på arbetsintervju. Den 14 dec skulle jag börja praktiken men nu är det så att jag ska på intervju gör ett jobb som jag kan gå på ett år eventuellt . Medans jag söker jobb eller så kan don förlängs det så jag kan stanna kvar. Det sker som sakt den 14 dec så man får hålla tummarna !! Vill ju så gärna få riktig lön !

Just nu ligger jag på soffan utslagen ! Som en käft smäll fick jag ont i leder ; huvud o slö i hela kroppen ! Så idag blir det inte mycket gjort !

Blir till att slappa bara ! O sakna min man som nyss åkte mot jobbet ! Så stolt över honom och är så lycklig att han finns ! Älskar honom så mycket och jag blir ju bara kärare o kärare ! Tacksam för så mycket som han ger mig , han får mig att fortsätta kämpa , all kärlek o allt han ger mig bara genom att andas ! Mitt hjärta smälter så fort jag ens bara tittar på honom ! Betyder så mycket för mig !

Hoppas nu alla får en bra dag och håller er friska.

Ciao

Skapa flashcards