jessicapygmeen

Alla inlägg den 29 november 2015

Av jessica bergström - 29 november 2015 18:05

Ja nu kommer ju tiden på året som man saknar mamma enormt mycket !! Hon älskade julen ! Precis allt med den ! Pynt, bak, mat , julmusik och pyssel ! Och alltid var det advents fika nere hos mamma med nära och kära. Och alla julklappar ! Apelsin med nejlikor godis o jul filmer. så ont när jag tänker på det saknar henne nått så fruktansvärt just nu. Men snart har det gått ett år sen hon blev rn av dom vackraste julänglar.

Åkte faktiskt till malin idag för att inte sitta hemma själv idag. Det blev allt en del julbak

Kokos doppad i choklad ! Super gott blev det hihi

Och lusse bullar så klart ! Både med och utan saffran hehe. Så faktiskt har jag haft en bra dag idag. Försöker så gott de går just nu. Och jag är så tacksam över dom människor som finns runt mig. Speciellt kärleken i mitt liv. Är så tacksam att han finns ! Det pirrar i kroppen fortfarande så fort jag ser han när man har varit ifrån han några timmar hihi lyckligaste kvinnan på denna jord är jag som har honom !!

Ciao !

Ovido - Quiz & Flashcards