jessicapygmeen

Alla inlägg den 11 november 2015

Av jessica bergström - 11 november 2015 15:59

Ibland är det så svårt att inte bli påverkad av när någon annan mår skit! Samtidigt som jag har svårt att inte bry mig och inte alltid försöka rädda. Men ibland måste jag stå passiv det vet jag om. Och jag försöker så gott det går. Men ibland önskar jag fan att jag bara lyckades hitta nått litet som skulle kunna hjälpa.. usch har varit svajig hela dagen idag. Känns som ett psyk bryt är på g men samtidigt vill jag inte spela ut de. Trött , arg, ledsen ! Får ämna försöka stänga av men ibland är det jävligt svårt !

Av jessica bergström - 11 november 2015 09:18

Hejsan !
Idag är ingen bra dag alls för min del men bara att bita ihop så man får saker gjort. Ska fixa mig sen ut med diesel sedan åka en sväng in till stan. Tråkigt och kallt väder är det men men. Så kan de va ibland hoppas ni alla går en toppen dag iaf så kikar jag in senare

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards