jessicapygmeen

Alla inlägg den 10 november 2015

Av jessica bergström - 10 november 2015 20:17

Idag har man varit ledig! Startade dagen med en stadig frukost. Gröt med banan , knäckebröd med ost och ett ägg. Vi myste till det lite jag och anki (Viktors mamma)

En kopp kaffe och cigg på det sen tog man det lungt en stund. Gick ut med voven , diska och fixa lite. Sen hoppa jag in i en dusch för att sen åka och umgås med Lisa.

S0 följde jag med lisa och hämtade nellie som blev super glad !!

Sedan var det dax att röta sug hemåt för att äta mat o så o mysa med mannen i mitt liv hihi på vägen hem tog jag denna bilden så fint med lite sol

Ja o nu ska man ut med diesel en sista sväng och sen blir det nog till att varva ner innan man ska sova .

Ciao !

Av jessica bergström - 10 november 2015 10:50

Igår så alltså för det är ju tisdag idag..

Ja igår hjälpte jag Viktors mamma att röja här. Vi fick mycket gjort !! Vatten skada i köket så nu innan dom kommer o ska riva upp golvet så möblerade vi om så nu mera äter vi i vardagsrummet.
Va ute med diesel med så klart och sen la jag mig i ett bad. Sen kom min man och gjorde mat hihi mäster kocken

Haha så go !! Är så lycklig att jag har denna snyggingen i mitt liv !!

Ovido - Quiz & Flashcards