jessicapygmeen

Alla inlägg den 9 november 2015

Av jessica bergström - 9 november 2015 13:07

Ja jag missade ju att skriva igår så får ju göra det idag ist.

Igår va en härlig solig höst dag ! Långpromenad med diesel , duschade åkte till Frölunda borg där della befann sig på cheerleader träning så jag va där med henne hehe och lulla Emilio så klart !

Medans träningen va i fyll gång passade ju jag på att gosa med goingen !! Så himla lugn o fin hihi !!

Efter att vi suttit där ett tag skulle jag ju möta upp min man efter jobbet ! Della hade ej så mycket att göra så jag kidnappa med mig henne och Emilio hem. Så gjorde vi tacos igår ! Diesel stängde vi in rn stund medans bebisen va här. För säkerhets skull hehe inte för att han skulle skada honom men han är så extremt nyfiken.

Lite söndags mys blev det allt !!

Ciao !

Skapa flashcards