jessicapygmeen

Alla inlägg den 4 november 2015

Av jessica bergström - 4 november 2015 12:06

Asså känslan inombords som uppstår, ibland vill jag bara försvinna från världen ett tag, släppa allt och bara försvinna, har sån konstig jobbig känsla inombords som kryper på en ibland och jag kan inte sätta fingret p vad det är!! Blir galen asså! Önskade mest av allt att jag kunde rnga min mamma för hon kom alltid fram til vart det klämde! usch så jobbigt! Känner mig vilsen. ingen stabil trygghet längre utan känns som att jag är ute på djupt vatten hela tiden och har inge aning åt vilket håll jag ska...

Av jessica bergström - 4 november 2015 09:56

Ja men idag är det skir väder ! Kallt fuktigt o grått !! Är på väg till stig center nu. AF hehe försov mig lite idag. Gick upp drack kaffe Viktors mamma tig diesel så jag hann och äta sen fick man åka bara. Sitter på grön nu så snart framme. Sen får vi se vad dagen erbjuder. Skall kolla utbildningen med .. fritidspedagåg. Ryggen är mycket bättre nu iaf. Så snart kan man jobba lite !! Men ni alla får ha en bra dag

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards