jessicapygmeen

Alla inlägg den 1 november 2015

Av jessica bergström - 1 november 2015 22:30

Ja Gott folk, hur skall detta gå?!?! Nu är det saker som händer, vet inte riktigt hur jag skall lösa allt men får hoppas att det går! Ibland hatar jag verkligen vissa saker, Vissa saker man inte klarar sig utan här i livet!!.. Som faktiskt styr oss jävligt mycket! hatar det! Får hålla tummarna och bara hoppas att det går!! Stressad blir man, panik känslan inombords! men bita ihop och le är väl det lättaste just nu tror jag! .. ber bara att allt löser sig. Jag vill verkligen det, jag orkar inte gå runt längre och vara orolig!! klarar inte det!. 


Hoppas ni andra har det bra där ute iaf. Hösten/vintern är ju här nu så håll huvudet högt och försök att inte deppa ihop allt för mycket,


Skall gosa ner mig hos min man snart mysa och sova. Imorgon skall jag till af, och ringa lite samtal, och hoppas på det bästa! 


Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards