jessicapygmeen

Alla inlägg under september 2015

Av jessica bergström - 4 september 2015 07:14

Ja på att uppdatera här på bloggen men har haft en del för mig. Nu har jag packat allt förutom mina kläder. Nu är det nära ! Åker hem till Göteborg imon ! Imon flyttar jag från Norrland. 120 mil. För att äntligen flytta hem ! Bott här uppe nu i 3 år. Det senaste året har jag längtat hem till Göteborg och nu äntligen sker det imorgon !! Känns helt overkligt !! Lisa och Johannes kommer och hämtar hem mig !! Dom åker ikväll ! Är här imorgon! Så underbara att dom kör ! Det är även dom jag skall bo hos. Hyra ett rum hos. Kommer bli helt underbart !! Och idag har jag mickan som hjälp hela dagen så jag får hjälp med det sista ! Imon kommer även min hyresvärd o ska besikta lägenheten. Hoppas de går bra . Så sker hem resan imon kväll hemma på söndag i mitt älskade Göteborg !! Hem till min pojkvän, vänner och familj !! Och redan på måndag får jag jobba lite. Inte fel detta !! Ha en toppen dag alla !!

Ovido - Quiz & Flashcards