jessicapygmeen

Alla inlägg den 23 september 2015

Av jessica bergström - 23 september 2015 17:18

Just nu sitter jag hemma hos mannen i mitt liv. Tittar på när han lagar mat ! Love it ! Klyftpotatis med kött, morötter och vitlöks sås. Duktig man jag har. Sov här till idag och lär sova här till imon . Sen blir det att sova hemma. Skall va barnvakt på lördag till nellie. Så då blir det massa mys. Diesel skall viktor ha på lördag. Så det underlättar. Får se vad jag hittar på då.

Idag har vi inte gjort mycket bara tagit det lungt. Umgåtts med Viktors mamma en del när han drog till gymmet. Jag åker nog samtidigt som han imorgon. Han skall upp i gymma , drra till plugget sen ska han jobba. Så då drar jag mig hemåt imon. Sover hemma hela helgen. Och umgås med samborna lite hehe. Får gå sen och köpa cigg hehe. Men hoppas ni alla får en toppen dag

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards