jessicapygmeen

Alla inlägg den 15 september 2015

Av jessica bergström - 15 september 2015 13:45

Nu har jag varit kass igen på att uppdatera hehe mycket som sker nu mera ! Diesel trivs som en fisk i vattnet här i götet. Härligt att se. Och så går det bra att ha honom här jag bor med ! Lisa johannes och lilla nellie har fäst sig vid honom !! Riktigt skönt gott folk ! Det är ju så att jag jobbar nån timma på kvällarna och så har jag voven. Och hjälper till med hämtning och lämning ibland med nellie när det kör ihop sig för lisa eller johannes på jobbet. Så ja, jag har en del för mig ! Så e det ju så att jag fixar med disk i damsugning när jag är uppe tidigt hehe diesel fäller ju så de e faktiskt mitt ansvar tycker jag att hålla undan håret ! Har även fått upp en del i mitt rum med så det tar sig ! . Lite jobb denna vecka med och idag om inte lisa behöver hjälp imon på morgonen så skall jag sova hos min pojkvän jag och diesel. Lite bilder kanske ni vill ha från dagarna som varit ? .. inte mycket men..

Japp så här har det varit dessa dagar moohaha. Lisa och nellie e snart hemma då tror jag att de skulle bli smulpajs bakning ! Mums hihi. Senare blir det att möta upp viktor så han kan ta diesel. Sedan blir det jobb och sen hem till min man o mysa. Men ni alla får ha en toppen dag !!

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards