jessicapygmeen

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av jessica bergström - 12 augusti 2015 23:45

Ja idag har varit en bättre dag. Varit förbi min morbror o grillat med Martin. Satt i solen o tjöta och åt. Sedan traskade vi hemåt Martin bor ju en trappa neranför mig hehe. Jag stack förbi affären sen satte vi oss på Martins uteplats o solade lite till morbror dök upp en stund med innan han skulle iväg o jobba.

Sen gick jag upp till mickan o tog en kopp kaffe tjöta lite o lekte med maximillian hihi mysigt var det!

Japp kanon kul! Myste massa med lillgrabben ! O härligt att tjöta lite med mickan med ! Sen gick jag hemåt för att slappa lite. Så kom lina hit. Sover här till imon . Hon jobbar ju i jörn så hehe. Blir ju säkert stan för min del till helgen. Hem till lina o samuel eventuellt för kalas för kim. Men får se när o allt.

Saknar mitt hjärta otroligt mycket just nu ! Pratade nyss med honom i telefon. Messar lite nu med gud va tungt det är att vara så långt borta ! Men snart så träffas vi igen o befinner oss i närheten av va andra så man kan ses när som. Längtar till att få kasta mig i hans famn

Godnatt alla godingar !

Av jessica bergström - 12 augusti 2015 00:16

Ja oj oj oj nu har det varit massa känslor blandade idag. Irritation , panik , nerstämd , arg. Ja lite allt i ett så där. Men nu har det lagt sig. Tur man har sina vänner som håller koll hehe.

Hatar bara när de blir snack som kan leda till att nått förstörs verkligen hatar det ! När man finner nått som.gör en lycklig så e de alltid nått som dyker upp. Vill inte vissa att man ska ha det bra ? Eller är det svartsjuka? Men jag kastar in han duken o skiter i det nu . Är så trött på det ! Blir ju en vana tillslut så vet ju hur jag ska hantera det. Tur jag har mina flickor , diesel o min man vid min sida då e livet gott ! Visst jag har ju hamnat i nån jävla svacka nu huvudet känns tungt men de går nog över så småningom om.

Blir soffan i natt ska gosa ner mig o se serie hehe :) så huvudet får tänka på annat innan ms lyckas somna!
Godnatt!

Skapa flashcards