jessicapygmeen

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2015

Känslan..J

Av jessica bergström - 10 augusti 2015 14:46

Är så inne på att jobba mig uppåt i livet nu. När jag kommer till Göteborg så skall jag fan kämpa! Leta jobb , boende , Eller plugga! Måste få ordning på livet. på allvar hur mycket jag än kommer få kämpa skall jag fan bara uppåt! Vill kunna leva ett liv, kräver inte alls mycket. Tak över huvudet, mat på bordet och att månaden går runt. Att få ett jobb! Är riktigt beslutsam nu! fight glöden är tillbaka och min energi is back! . Så nu jävlar skall vi klättra uppåt! inget kan stoppa mig! 


Sen vet jag att jag har vänner , familj & min underbara man som kommer att finnas på vägen! klart det säkert kommer dyka upp hinder men med dom vid min sida så vet jag att jag är starkare än någonsin! Jag vill allt ta mig nånstans här i livet! Jaqg menar nu har jag stått still alldeles för länge o trampat! Så nu har jag blivit less! 


Flyttar från skogen (Norrland) 120 mil ner till min hemmaplan storstaden Göteborg igen. Där jag är född och uppväxt i! tar mig tillbaka till mitt liv igen fast med mer kunskap o vilja om livet. Ska kriga för att komma dit jag vill! och en vacker dag kommer jag befinna mig där det vet jag. 


Är så lycklig idag, Att jag har gjort det jag gjort, gått igeno det jag har gjort, det har gjort mig till den jag är idag, med måna erfarenheter på nacken kan jag sakta men säkert ta mig dit jag vill. Sen är jag så glad att Viktor dök upp i mitt liv igen! Träffades för första gången typ för 4 år sedan nu, Jag var för feg för att ta steget att sattsa på han då, men nu när man växt till sig och ändrat sig, så känns det så jävla rätt idag! han är min dröm som jag länge vöntat på! Det bara klicka ! Är så jävla glad för det! Han är mitt ljus som håller mig på banan som får mig att driva mig framåt i livet med glädje o kärlek! Jag är fan den lyckligaste tjejen på denna gjord som har honom vid min sida! så kär!


Om man kanske skulle ta sig en shake o städa lite nu innan min vecko sambo kommer tillbaka hihi (Lina) 


Ta hand om varandra ! Ciao !


 


haha sicken jävla bild!! men bjuder på den!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica bergström - 13 maj 2020 06:08


Ja, att det är lång tid emellan , innan man uppdaterar här . Livet flyter på som vanligt. Allt vad det innebär i vardagen, jobb , fixa hemma, voven . Osv, idag vaknade jag väldigt tidigt men skall försöka nu med att gå upp samma tid . Tanken är att t...

Av jessica bergström - 25 mars 2020 10:25


Ett tag sedan som man kladdade här. Vi har haft sol nu ett par dagar, känns som att man är gladare och piggare tack vare vädret. Som vanligt så flyter livet på, och det till de bättre faktiskt . Fick mig en idé häromdagen, våran fyrbenta gosse diesel...

Av jessica bergström - 5 mars 2020 08:05

Dagarna rullar på som vanligt , jobb, vove , sova , tv , städ m.m som ni vet . Var för första gången på kurs . Hundutställnings kurs . Va helt nytt . Men riktigt roligt . Är lite annorlunda att gå med någon annans hund som man inte riktigt känner hel...

Av jessica bergström - 27 februari 2020 14:17


Yes tagit en mini paus från livet, kroppen sa ifrån och för första gången lyssnade jag, men nu är man på benen igen och som vanligt. Skall sova borta till imorgon . Lite olika skäl men absolut inga konstigheter eller oroligheter utan mer för att jag ...

Av jessica bergström - 17 februari 2020 21:26

Efter jobbet röjde jag upp hemma , diska plocka slog på en tvätt o dammsuga hela hemmet. Blev en promenad upp till affären behövde kaffe och kite sådant , tillbaka hemma blev de att packa upp , hänga tvätten , äta . Sedan en tur med diesel . Nu är ma...

Ovido - Quiz & Flashcards