jessicapygmeen

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av jessica bergström - 10 augusti 2015 23:13

Vill först och främst tacka alla fina läsare som följer min blogg ! Kul att höra från er ibland och få komenterar. Verkligen jätte kul !

Denna dagen har varit underbar! Åkte med lina till björkliden till hennes sambo familj och fick vara med o mini fira hennes äldsta dotter som fyllde 5 idag !

Stort bamse Grattis till denna stora tjej ! Tant jessi älskar dig !!

Kims lillasyster Alex som tant jessi älskar lika mycket hihi underbaraste flickorna! Blev det lite tårta och kaffe med. Fick även bebis katt mysa med Bill & bull hihi jag är ingen katt människor men så goa och söta dom va !

Kom en björn in i bilden med haha !

Massa gosis! Haha ja sen hade vi ju telefon ligan här med ja...

Haha så man umgås nu mera? ;) så blev det en del spelande idag med trevligt ! Ett nytt spel för mig dessutom aldrig spelat det förr men kul va det och jag förlorade iaf inte hihi

Ja de va väl min dag så att sägs hehe gött häng alltså. Men vad jag saknar mitt hjärta ! Så jobbigt att vara så långt ifrån honom va ! Vill bara kunna vara nära!! Längtar så tills vi ses igen ! Min man !

Denna fina skickade han till mig va ju bara tvungen att lägga upp den här! Saknar dig min kärlek !

Godnatt ciao

Av jessica bergström - 10 augusti 2015 14:46

Är så inne på att jobba mig uppåt i livet nu. När jag kommer till Göteborg så skall jag fan kämpa! Leta jobb , boende , Eller plugga! Måste få ordning på livet. på allvar hur mycket jag än kommer få kämpa skall jag fan bara uppåt! Vill kunna leva ett liv, kräver inte alls mycket. Tak över huvudet, mat på bordet och att månaden går runt. Att få ett jobb! Är riktigt beslutsam nu! fight glöden är tillbaka och min energi is back! . Så nu jävlar skall vi klättra uppåt! inget kan stoppa mig! 


Sen vet jag att jag har vänner , familj & min underbara man som kommer att finnas på vägen! klart det säkert kommer dyka upp hinder men med dom vid min sida så vet jag att jag är starkare än någonsin! Jag vill allt ta mig nånstans här i livet! Jaqg menar nu har jag stått still alldeles för länge o trampat! Så nu har jag blivit less! 


Flyttar från skogen (Norrland) 120 mil ner till min hemmaplan storstaden Göteborg igen. Där jag är född och uppväxt i! tar mig tillbaka till mitt liv igen fast med mer kunskap o vilja om livet. Ska kriga för att komma dit jag vill! och en vacker dag kommer jag befinna mig där det vet jag. 


Är så lycklig idag, Att jag har gjort det jag gjort, gått igeno det jag har gjort, det har gjort mig till den jag är idag, med måna erfarenheter på nacken kan jag sakta men säkert ta mig dit jag vill. Sen är jag så glad att Viktor dök upp i mitt liv igen! Träffades för första gången typ för 4 år sedan nu, Jag var för feg för att ta steget att sattsa på han då, men nu när man växt till sig och ändrat sig, så känns det så jävla rätt idag! han är min dröm som jag länge vöntat på! Det bara klicka ! Är så jävla glad för det! Han är mitt ljus som håller mig på banan som får mig att driva mig framåt i livet med glädje o kärlek! Jag är fan den lyckligaste tjejen på denna gjord som har honom vid min sida! så kär!


Om man kanske skulle ta sig en shake o städa lite nu innan min vecko sambo kommer tillbaka hihi (Lina) 


Ta hand om varandra ! Ciao !


 


haha sicken jävla bild!! men bjuder på den!

Av jessica bergström - 10 augusti 2015 13:26

Ja idag är det en riktigt bra dag ! Saknar viktor men snart e man ju nere hihi. Varit och hälsat på lina o anki på björkhammar en sväng. Varit ute med diesel. Funderar på att ta mig en powerwalk har så mycket energi hihi. Men får se kanske väntar tills lina har slutat .

Kollar lite jobb i gbg med eller aa hört mig för en del så får se vad som sker hihi. Igår kväll satt jag o lina och myste framför tvn och målade naglar o tjöta om allt möjligt hihi härligt att ha henne här. Känns inte lika ensamt då ! Hennes dotter kim fyller hela 5 år idag !! Gud va tiden går fort asså !! Hihi så stort grattis till stora tjejen idag!

Skapa flashcards