jessicapygmeen

Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av jessica bergström - 7 augusti 2015 19:03

Ja nä men idag vaknar man upp ensam. Väldigt tråkigt ! Men det blev en sväng till affären. Äta frukost. Sen blev det en promenad med Martin ner till huset. Diesel va ju så klart med. Hur lugn o fin som helst nu är han. Sedan blev det middag ..

Potatisgratäng med kassler och brokolie i. Super gott !! Pratat lite i telefon. Och tog mig en spring runda ut på 95:an hihi så jävla gött !! Musik i öronen och springa av sig ! Sprang inte för långt får ju mjukstart med tanke på knät o ryggen men gött som fan va det !

Nu får det allt bli en dusch och en kopp te. Inget kaffe nu då kan jag inte sova haha sen blir det sista svängen med voven sen ska jag allt komma i säng tidigt så man kommer upp tidigt hihi. Men ni alla får ha en toppen dag det är ju endå fredag hihi ciao !

Av jessica bergström - 7 augusti 2015 01:57

Känner mig riktigt ner jobbad nu. Usch huvudet är fullt av allt möjligt. Tänker mycket på flytten ... är så rädd för mig själv att nått ska gå åt helvete. Tänk om det kör ihop sig ? Vill ju ner till gbg mer än allt annat. Men har en liten ond känsla. Att det är nått som kommer gå snett .. men ber till gud att det inte händer nått eller nått går fel! Vill bara starta om hitta mitt lixom. Just nu står jag mitt emellan. Det står still lixom. Men känner mig illa till mods .. vet inte varför riktigt ... usch. Hade velat prata med min mamma just nu bara för att få lite vägvisning !! Frustrerad som fan . Usch ..

Ovido - Quiz & Flashcards