jessicapygmeen

Alla inlägg den 29 juli 2015

Av jessica bergström - 29 juli 2015 23:10

Ja nämen varmt och sol riktigt tropiskt! Nooootttt ! Regn regn lite mera regn! Men ja va säger man ? Svensk sommar när den e som bäst haha. Nu har jag röjt en del här hemma fått mycket gjort det känns skönt. Sen blev det en paus i allt städande fick oväntat besök hihi lina, micke , Samuel och Jonas kom hit umgicks en stund. Sedan blev det ett besök på affären. Hem äta fixa lite här hemma igen. Så kom lina tillbaka och vi satt och prata om lördagen så den e färdig planerad !! Kommer bli grymt jävla kul! Så blev det ju senaste avsnittet av empire med moohaha love it !

Min snygging kommer ju på lördag !! Så underbart kul ! Stannar ända till torsdag moohaha så har jag pratat med della idag om allt och inget. Pratat med lisa med om lite saker längtar som fan till gbg hihi . Så ringde malin för en stund sedan jordskalv i gbg fyy lät inte trevligt !! Men endå rätt häftigt att få uppleva ? Eller jag vet ej hehe.

Jag och lina tog oss en promenad i regnet rätt gött faktiskt. Diesel fick sig motion hihi och vi kolla till huset en sväng. Nu e jag hemma känner mig lycklig o lite seg faktiskt hehe . Får se vad morgon dagen har att erbjuda!! Skall fixa lampor till hallen iaf jävla skit som pajar hela tiden haha ! O fredag skall vi förbereda lite av maten med . Så ja middags gäster på lördag de va länge sen! Eller nä nu ljög jag haha lina antoni o micke va ju här för ett litet tag sedan och åt jue !

Lite nervig e jag för lördag men det känns bra skall möta hjärtat vid tåget runt 09.00 hihi spännande !!

Men ni ala får ha en trevlig kväll !! Ta vara på varandra ! Va med folk som uppskattar er !!
Ciao

Av jessica bergström - 29 juli 2015 16:06

Igår var en fantastiskt underbar dag! Drog in till stan handla med syster o vänner sedan efter det blev det grillkväll hos jossan med alla underbara människor !! Och små flickorna så klart ! Gud så god mat det blev och roligt som bara den !! O så blev ju jag och min kusin filmade när vi diskutera om o skura en ugn ?!?! Haha han e rolig han moohaha lite bilder från igår ..

Och sist men inte minst städerskan !! Haha hahahaha kusin vitamin !!

Ovido - Quiz & Flashcards