jessicapygmeen

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av jessica bergström - 14 juli 2015 22:25

Idag sov man ju halva dagen. Nu ber jag va de e för fel på mig hehe får ta upp det med min doktor när jag träffar henne nästa gång. Så jag får hjälp med detta eländiga insomnade. Idag har varit en bra dag. Varit med lina såklart. Åt middag hos henne o så fick diesel äntligen träffa sin bästis micke! Efter att vi åt middag gick vi hem till cherlene o sim. Satt där ett tag o prata och skratta o prata lite om att hitta på nått framöver. Alltid lika trevligt att hälsa på dom. Så grymt underbara !

Efter de fick jag gå hem o fixa med tvätten. Även pratat med min boy ett tag hihi och till sist gick vi en sväng med diesel jag o lina. O nu e jag hemma. Hade velat ta mig nått att äta men har absolut inget hemma ! Ingen mat inga pengar men fylld av kärlek endå. Snacka om att gå ner i vikt .. kommer få så mycke skit av min läkare. Men va dan ska jag göra lixom ?!? Fattig o ingen mat haha men jag orkar inte bry mig jag lever o känner mig glad endå hoppas ni haft en bra dag !

Ciao !

Av jessica bergström - 14 juli 2015 04:25

Som vanligt varför sova lixom ?!? Nu när jag endå är vaken kan jag ju skriva om vad jag gjort iaf.

Vaknade rätt sent. Gick ut med voven. Ringde lina som slutade vid halv 2. Gick hem till henne. Och vi bestämde oss för att gå hem till cherlene. Oj va glada dom blev att se mig !! Så underbara ! Inte konstigt har ju inte träffat dom på jätte länge ! Riktigt trevligt hade vi. Vi satt och prata om allt mellan himmel o jord ! Vi ska allt se till så man umgås o hittat på saker innan jag flyttar hehe.

Efter att umgås en stund med sim o cherlene så drog jag och lina hem till mig åt middag inte för att vi va hungriga direkt. O gott va de Heller inte för nån av oss haha.

Så kollade vi runt på nätet efter goa drinkar. En smarrig hittade vi så vi får se när vi väl provar den om den är god. Pratade även med Viktor gjorde vi. Japp bara för att veta exakt vilken dag. Men de blir fredag eller lördag han är här. Så får se vad som sker.
Spännande!

O tydligen lider jag av sömnproblem ? Näähä gör jag det ? Det är väl normalt o inte sova ? Haha får se hur detta slutar. Har ju typ pågått en månad nu som man sover väldigt lite. Har ingen aptit alls Heller usch men lever gör man ! Så ska inte klaga !
Nä ni ska jag ta mig en cigg o hoppas på nån sömn upp kl 7.00 yeeeaaahh om jag inte sover så hårt så jag inte hör ens om man skulle släppa en bomb brevid mig. När jag väl somnar så sover jag så djupt nu.mera så hör inte ens om diesel skäller o nå e på dörren !! Bra där haha

Natti Natti !!

Ovido - Quiz & Flashcards