jessicapygmeen

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av jessica bergström - 8 juli 2015 12:30

Japp dagen började fantastisk. Men fick hem brev nu från sjukhuset o skall göra en massa prover usch o fy !! Ångest sen finns de en till grej jag måste kolla innan jag ens drar till läkaren o gör dom andra proverna.. för att konstatera att jag kan ta dom proverna som ska göras.. åååhhh vilken ångest !! Men allt borde reda sig. Har ångest för att jag inte har släppt in han.. han som finns för mig just nu. Har inte vågat säga allt till honom speciellt inte om detta som jag oroar mig för.. finns bara 2 som vet. Som jag träffar eller pratar med dagligen. En i Norrland o en i götet men båda påpekar samma sak. Så har ångest om de skulle vara så.. vi får se .. men kan inte ta nått test för har inte råd.. usch !! Smäller av !

Ovido - Quiz & Flashcards