jessicapygmeen

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av jessica bergström - 2 juli 2015 00:02

Har sån där jobbig känsla i kroppen asså ! Men tror de kan va allt som jag måste fixa som gör det . Kommer bli roligheter i helgen. Ska umgås med Sara o hitta på nått kul för hon fyller år nästa vecka. Sen skall jag även ha en kväll på stan med godingar! ! Japp så e de hihi . Bara att jag ska få allt att gå ihop men de löser sig nog hihi. Efter helgen skall jag rensa upp i förådet hade jag tänkt om jag inte redan börjar imon o kasta de som skall kastas. Ska inte röra sakerna från huset för de skall jag o syrran göra tsm. Får hoppas att vi kan göra de snart hihi . Har min lägenhet fram till sista september. Så allt vill man ju ha gjort snart. Får hålla tummarna att man kommer ner o inget strular till sig som det brukar. Men än så länge håller jag tummarna. Man är ju lite spänd hela tiden. Känns som att nått kommer ske nått negativt. Men hoppas endå inte de. För jag orkar inte de hehe.

Nä ska invänta ett samtal nu sen sova ha de gott folk puss

Ovido - Quiz & Flashcards