jessicapygmeen

Alla inlägg under juni 2015

Av jessica bergström - 17 juni 2015 01:03

Pratat med alla mina flickor .. O ja jag e ute på djupt vatten antingen simmar man in mot land där man känner till allt eller så simmar jag utåt in i det ovetande o tar risken? Risken jag velat ta men att min självkänsla och osäkerhet har sabbat det. Men samtidigt känner jag mig säker o vet vad jag vill lixom och jag funderar på att ta risken jag gör verkligen de för denna person gör mig galen jag kan inte förklara det asså... jag är nästan körd o har snart vridit om låset till mitt hjärta så dörren står på vid gavel... panik o rädd men samtidigt känns det rätt .. all oro nothing?

Av jessica bergström - 15 juni 2015 22:29

Nu sitter vi här igen. . Mellan valet att satsa eller fega ur. Öppna upp hjärtat o spela fullt ut eller hålla det stängt och undra hur det skulle vara ?, jag vill mycket men lite feg för att ta risken. Kan jag bli sårad? Ja, kommer jag bli sårad? Det vet man ju inte. Men samtidigt är det rätt ?? Eller är det ennu en som leker ? Som spelar .. som skriver dom orden som skrivs bara för att ? Eller menar personen det ? .. man vet aldrig inte försen man tar risken. Men kommer jag ångra det ?

Av jessica bergström - 14 juni 2015 01:47

Asså på riktigt nu så dör jag lite inombords!! En kille som jag hade kontakt med för 3.5 år sedan typ lite innan jag träffade joacim. Som va intresserad av mig.. han har hört av sig nu !! O han är drog fri snygg som fan o han minns allt som hände för så många år sedan jag dör !! Han pratar med mig som att de va igår !! Helt sjukt vet inte vad jag ska ta mig till !! Ojojoj oj

Av jessica bergström - 12 juni 2015 22:37

Nu mår man något bättre vill bara bli helt frisk så jag kan fixa en del saker hihi. Asså måste bara skriva av mig .. samtidigt är det lite förbjudet att känna som jag gör hihi fast endå inte haha men saknar den där personens närhet asså ja de gör jag hihi talar inte om vem det är hehe det visar sig längre fram kanske . Vem vet hehe men just nu så håller jag det på avstånd för jag vill inte känna nått på riktigt för någon än. Men ... ja nått e de ju haha

Av jessica bergström - 11 juni 2015 21:36

Ja.. just nu känner jag mig som en klaga moster !! Men fy fan va dåligt jag mår . Har aldrig mått så här dåligt :( för det första hade jag behövt ha en varm kropp under mitt täcke.. för det andra behöver jag mat men orkar inte äta för får ej behålla nått. Så e man diabetiker på de. Usch asså inte okej de här. Kroppen är i ett enda stort kaos ! .

Sen hör o häpna människor !! Della min syster eller vi är inte syskon blodsligt men hon är som min syster o hon tjatade till sig en video jg spelat in.. jag skickade den jag dör så pinsamt haha på den sjunger jag ! Ingen får höra mig sjunga för jag lider av världens scenskräck ! Men jag skickade den. O tydligen lät det bra haha man kanske har lite skills kvar men jag sjunger typ aldrig längre !!

Gjorde det alltid förr väldigt mycket asså men dom senaste åren har det typ inte blivit så bara hehe . Får de om man vågar sig på de igen när man kommer ner men som sakt vågar inte framför publik hehe .

Nä nu ska jag fortsätta mitt telefonsamtal med mitt hjärta hihi

Puss

Av jessica bergström - 11 juni 2015 19:27

Ny får man inte ens lov o vara sjuk. Va fan ska jag göra lixom mår skit kanske åker in till sjukan nä men då måste man spela Allan . Fattar inte det här ! Detta kanske blir min död på riktigt jag ger ta mig fan upp nu

Av jessica bergström - 9 juni 2015 18:39

Ja nu har man varit nere i gbg en vecka. Fick det som födelsedags present av Lisa och Johannes. Skär i hjärtat att åka från gbg. Men riktigt kul har det varit måste jag säga. Och helgen som va ska vi inte snacka om ! Va ju typ i paradiset !

Fredags åkte vi ut till styrsö där johannes mamma och dom bor ! Riktigt fint! Stort hus, stor tomt, uteplats med badtunna, inglasad altan! You name it ! Blev tacos till middag sedan nattade jag nellie (för att hon ville de) när hon somnade satte vi oss på altanen och fixade med naglar o drack vin. Så kom en vän till Johannes så badade vi badtunna .. tro de eller ej nakenbad blev de haha. Riktigt härlig kväll asså ! .

Lördagen var det bara stress till en början för mig och lisa. Vi skulle in mot fast landet och fixa en massa saker. När vi tillslut kom ut till styrsö igen fick vi varit vinglas i handen och åt jordgubbar. Satt ute i solen enstund tills vi skulle fixa oss för att fira mig och della. Det blev väl lite mera än 10 Pers som kom. Vi grillade lyssna på musik dansa lite prata med alla trevliga människor.. Badade spelade spel. Riktigt härligt ! Och fint väder hade vi med hihi.

Ja de va typ min helg ! Söndagen var jag helt död riktigt bakis. Och ångest på de haha men annars så. Längtar som bara den på att få flytta ner nu asså. Kommer bli riktigt skönt att få göra de. Johannes och lisa har sakt det nu. Så fort det är dax så kör dom. Så nu ska man upp o ta itu med allt som är kvar så man kan flytta hem där jag här hemma hehe. Sitter på tåget på väg upp nu. Så imon är man i norr igen.

Ni alla får ha en bra dag och ta hand om varandra !! Puss

Föresten fick jag dessa av lisas mamma och pappa plus lotter hihi .. ox här är en bild på mitt Flickrum hos lisa och Johannes

Ny renoverat moohaha love it !!

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards