jessicapygmeen

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av jessica bergström - 21 juni 2015 15:15

Igår vaknade man hyfsat tidigt. Sara sov över o Johan med hehe. Sen kom Saras mamma till Jörn med deras hund. Så diesel o sessan fick busas lite.

Sen gick jag hem till underbara mickan blev bjuden på super god mat ! Och efterrätt ! Så mysigt hihi saknar dom !

Smarrigt hihi. Efter att jag va hos mickan gick jag hem o la mig va så trött ! Men sen kom de folk på dörren som tjatade om att jag skulle följa med en sväng. Tillslut gjorde jag de så satt o tjöta med folket. Sen traskade jag hemåt.

Varit i affären idag. Skönt väder är inte så kallt ute faktiskt hehe. Skall ta de lungt idag bara har så ont i ryggen så vet inte vart jag ska ta vägen !!. Haha så de blir film mys idag !

Skriver så klart med min snygging med hihi och pratar i tel lite då och då med !! . Vill ju bara ha han har nu lixom hihi :) men det kommer !

Puss på er !

Ovido - Quiz & Flashcards