jessicapygmeen

Alla inlägg den 19 juni 2015

Av jessica bergström - 19 juni 2015 00:32

Lite mycket tankar nu. Alltid på kvällen hehe. Är här i mitt så kallade hem. Ensamt .. och det börjar bli tomt. Men samtidigt känns det bra. Jag vet vart jag ska. Och det är hem. Hem till mitt älskade Göteborg. Där familj, släkt och vänner väntar. Även en speciell person som har fått mitt hjärta att slå dubbelt som senaste dagarna. Helt otroligt ! Är det min tur nu ? Att få känna den riktiga lyckan? Drömmer jag ? Nyp mig tack !!

Längtar som bara den asså på att få komma ner flytta in i mitt rum. Börja jaga både jobb och lägenhet. Eller plugga. Japp får se vilket av det de blir. Kommer vara mysigt att bo med lisa, johannes och bästa lill tjejen nellie! Oo va jag längtar hihi !! Saknar alla mina tjejer !! Och så blir det massa bebis mys med sen är så glad för mina tjejer skull . Dom som skall bli mammor snart !! Så glad för eran skull. Och japp tant jessi kommer alltid att finnas ! Always !

Önskar att en person skulle vara här nu! Blir helt galen snart av längtan asså !! Vet inte vad som händer med mig!! Fjärilar i magen o ett äkta leende på läpparna! Blir varm inombords av att höra din röst. Åhhhhhhhh kom hit nu tack hihi !

Ovido - Quiz & Flashcards