jessicapygmeen

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av jessica bergström - 18 juni 2015 14:26

Idag vaknade man i panik kl 5.00 yeey ! Nooot. Men rätt gött att vakna tidigt endå. Håll mina tjejer sällskap till jobbet imorse hihi.

Nu har precis mela o dom varit här och hämtat skrivbordet! Börjar bli tomt hihi. Gött är det! Och för er som är intresserade så ligger huset ute på försäljning nu. I jörn. Bara att kolla blocket ! Skall ta en dusch och gå över till mela hihi lovade lill prinsen det. Så ska gå över och umgås en stund iaf.

Vill ner till götet ! Till mina godingar ! O kanske träffa mannen i mitt liv ! Kommer ju vara hyper nervös men haha . Nyfiken , orolig , nervös och pirrig på samma gång när jag tänker på det. Så man får ju se vad som sker People!

Och mamma lilla jag vet att du och mormor sitter där uppe nu och gottar er ! Och hejar på mig hihi det börjar ta sig nu! Livet är gott! Hade bara velat ringa dig dock.. och tala om hur mycket jag älskar dig ! Men jag är din soldat här på hjorden och kommer göra dig stolt till den dagen vi ses igen ! Sov gott min fina ängel <3

Ovido - Quiz & Flashcards