jessicapygmeen

Alla inlägg den 27 maj 2015

Av jessica bergström - 27 maj 2015 18:33

Jaha snart var denna dagen förbi. Blidde inget jobb idag för att jag hade socker fall tidigare idag. Så då har man varit hemma och vilat. Min morbror var förbi en sväng förut. Sen har jag tvättat och legat i sängen. skall ta mig ett bad sen när tvätten är klar. Skall upp och jobba imon iaf. Så det är gött de hihi.


Sitter och snackar med min goa dellert i tel hihi hon håller på och får flipp på sina lösnaglar för att de ej blir som hon vill haha .. känner igen det moohaha jag kör ju på lösnaglar bara för att jag ej får ha långa naglar på jobbet, eller ha nagelack för den delen hehe. 

Så snygg är man idag!! haha Bjuder på bilden hihi. Tråkigt väder är det idag med usch regn och grått! vill ha sommar nu ju! men man kan inte få allt här i världen moohaha så man får vara glad för det man har/får. Så får man passa sig lite för jag säger det än idag folk! Karma ligger alltid runt hörnet Tänk på det hihi


Ciao   

Ovido - Quiz & Flashcards