jessicapygmeen

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av jessica bergström - 24 maj 2015 18:07

Att ha vänner som hjälper en när de e lite knivigt är fan det bästa man kan ha ! Jag skattar mig lycklig att ha så fina vänner ! Är glad att jag har dom fina människor jag har runt mig asså ! Utan vissa människor hade jag inte tagit mig upp som jag har gjort från allt negativt som varit! Ni vet vilka ni är som har funnits vid min sida det senaste när de har varit riktigt tufft. Och oavsett vart jag befinner mig i världen kommer jag aldrig släppa taget om er ! Ni är för dyrbara att släppa taget om och betyder så grovt mycket för mig asså ! Älskar er nu och föralltid! ??

Av jessica bergström - 24 maj 2015 16:27

Ja när vi kom till min syster igår blev det mat och vin. När mon syster åkte till sin vän så satt jag och Sara och Linus o spelade spel drack skratta lyssnade på musik hehe sen kom några kompisar och hämtade mig och Sara. Blev de en raggar runda på stan med musik och massa folk som hälsade på oss haha kul som bara den ! Sen va vi hos en vän en liten stund. Sen blev det Kalles ! En kille som sjung och spelade gitarr riktigt grym va han !!

Diesel har skött sig super bra. Släppte alla vovvarna igår och så kom det en till med en annan hund och det gick riktigt bra! Inga problem alls hihi.

Haha sara spillde vin på sina byxor sköljde av dom och hängde dom på balkongen så trillade dom ner. Skrattkramp fick vi för det såg så jävla roligt ut !!

Ha en bra dag ciao
puss

Ovido - Quiz & Flashcards