jessicapygmeen

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av jessica bergström - 21 maj 2015 23:51

Ja nu ligger man vaken i sängen. Borde ju egentligen sova men lite svårt att somna jue. Ligger i min stora tomma säng och glor på serie på datorn hihi. Kanske får besök i helgen av en vän med som kanske sover över! Gött att slippa vara själv en natt iaf. De va länge sen vi umgicks med hihi så får se vad som sker. Hoppas !! Vill ej sova själv i lägenheten hehe börjar hamna i de stadiet att det är jobbigt att va själv på nätterna. Så de blir skönt med sällskap.

Snart fyller man år med hehe ni som följt min blogg vet ju vad jag gjorde förra året på min födelsedag :) måste säga att det var min andra bästa födelsedag ever! Men samtidigt vill jag ej fylla år. Har firat med mamma dom senaste åren o hon älskade högtider. Men sen får jag se om jag befinner mig i Norrland eller i gbg när jag fyller år. Vet inte ön hur det blir hehe. Måste ju ha rn hundvakt MD en vecka om det ska bli gbg. Men får hoppas att de löser sig i så fall :).

Nä nu ska jag o min lurviga sak sova. Jobba imon hihi. Men ha en bra natt nu folk

Puss

Av jessica bergström - 21 maj 2015 16:07

Ja då har man legat med migrän sen i natt. Inte kul alls ! Men nu börjar jag bli människa igen. Har ringt och sagt upp lite saker idag med har en del att ringa till men de tar sig hehe :)

Blir jobb imon sen får vi se om de blir nått mera jobb framöver jag vill gärna flytta typ nu hehe så man kan börja sitt nya liv så fort som möjligt :). Men de tar ett tag till hehe men ha en bra dag alla ta hand om varandra
puss

Skapa flashcards