jessicapygmeen

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av jessica bergström - 17 maj 2015 12:11

Nu är det bestämt helt och hållet! Jag skall flytta till Göteborg. Jag har övervägt detta bra länge nu. Så jag skall hyra ett rum hos lisa och Johannes till en början. Så här rensas det o packas. Har inte sakt upp lägenheten än men skall göra det. Väntar bara på ett samtal från min handläggare på soc . För att höra om flytt bidrag.

Jag känner att jag har större möjligheter i Göteborg. Jag kan ta mig dit jag behöver. Större möjlighet till jobb. Har vänner och familj där. Visst jag kommer åka till Jörn och hälsa på alla fina människor här men det är för det bästa för mig att faktiskt ta mina vingar o flyga neråt för att starta om på nytt hemma i götet. Längtar som bara den tills dagen jag är nere på riktigt ! Och stannar för gott. Så ja nu vet ni mina trogna läsare att det blir förändring för mig och diesel hihi vi skall bli stor stads bor hehe.

En del som är packat. Skall röja i förådet med till veckan eller helgen hehe måste bara se till så jag och min syster delar upp dem saker som är från mammas hus och så. Men det är på gång och det känns bra det är huvudsaken. Det är dax för mig med nya äventyr o ny miljö hihi. Men ni alla får ha en bra dag !

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards