jessicapygmeen

Alla inlägg den 11 maj 2015

Av jessica bergström - 11 maj 2015 22:05

Det är så härligt att man har så fina människor omkring sig så man faktiskt mår bättre nät man fallit neråt lite. Världens underbaraste fru (mickan) hennes kille och den där apan . Och sist och minst maxi boy. som orkar med att lyssna på mig när saker o ting går emot en.

Jag själv känner mig jobbig när jag ber om hjälp. Vill ej belasta någon lixom. Därför stänger jag in mig ist. Men när man behöver nån som mest så finns dom ! De tackar jag gud för asså ! Men idag just idag har jag mått åt helvete ! Halv sovit spyttt. Har mått illa länge nu ! Fattar inte va de e för fel på mig. Men jag hoppas de går över snart. Skall ta o lägga mig nu o hoppas på att morgon dagen blir bättre .

Puss o kram på er !

Ovido - Quiz & Flashcards