jessicapygmeen

Alla inlägg den 19 april 2015

Av jessica bergström - 19 april 2015 19:23

Ja då har man varit iväg, va och hälsade på hos joacim med hans syster , max och hennes kille. Åt middag där. Han har ju flyttat in i ett hus nu. Jätte fint har han fått det.

När jag kom hem förut så drog jag ut med diesel en sväng sen gosade jag och voven ner oss i soffan. Ligger och glor på tv. Tror inte de händer nått mera idag. Men hoppas ni andra haft en bra dag iaf. Hihi

Puss

Av jessica bergström - 19 april 2015 12:23

Idag är en bra dag. Solen skiner och humöret är toppen. Varit ute med hunden på promenad sen har jag suttit och gottat mig i solen på balkongen. Man får passa på hehe. Håller på och fixar lunch nu. Sen blir det en dusch ut med voven sen skall jag hem till en vän o se hur han har det. Han har flyttat in i sitt hus nu. Så får vi se vad som händer hehe . Imorgon skall jag tvätta o göra annat små pilla för de som skall ske hihi. Ni lär få läsa när det är dax . Nu får jag fortsätta här hihi

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards