jessicapygmeen

Alla inlägg den 18 april 2015

Av jessica bergström - 18 april 2015 22:36

Just ikväll är saknaden så stor att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det finns så mycket jag skulle behöva prata med dig om. Lite vägvisning framåt. Det är tungt inombords. Och mina tankar går inte alls ihop just nu. Känner mig vilsen. Vill bara kunna ringa dig och säga att jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Känner mig så jävla ensam ! Vet inte vad jag skall göra. Jag står bara stilla här. Jag måste ändra på detta. Men hade velat veta vad jag ska göra. Du hade alltid svar på allt ! Alla fina roliga stunder vi haft! Glömmer aldrig, vissa kvällar när jag inte kunde sova så kröp jag ner brevid dig och vi pratade och skrattade massor tills vi slocknade. Tårarna bara forsar just nu ! Kan inte fatta att du inte finns här på jorden längre ! Det gör så ont inuti

Älskar dig för alltid min ängel

Av jessica bergström - 18 april 2015 15:43

Fortfarande inte gjort ett skit än idag. Jo jag följde med mickan nyss bort till affären tog med mig diesel han skulle ju ändå ut så två flugor i en smäll .
Sitter just nu o glor på film inte mera än så haha så dricker jag is vatten , så jävla gott !

Skall slappa lite framför tvn sen ska jag över till mickan o äta middag , blir kebab i pitabröd hihi gott gott ! . Det kommer att ske lite saker till veckan men inget jag skriver här än det är lite hemligt än så länge hihi men ni kommer att få reda på det. Lite spännande !! Nä nu ska jag fortsätta med filmen här ta hand om varandra

Puss

Av jessica bergström - 18 april 2015 13:13

Ja då var det lördag. Har städat och fixat lite här. Fick ju besök i natt av 2 st så det blev lite sent igår hehe. Men va fan är det lixom . Men det blev lungt igår endå för min del. Idag får vi se vad som sker. Skall över till mickan en sväng sen iaf. O just nu ligger jag i sängen o tar en paus . Tjöta i tel med Malin hehe vilket inte är ovanligt! O min lilla Vaktis till hund ligger brevid och morrar för att de e nån som städar i trappen haha

Ja som sakt ingen aning vad jag ska hitta på idag får se. Sugen på party men endå inte haha ! Nä nu skall jag fortsätta o tjöta här sen ta mig en dusch o låta dagen fortsätta !

Puss <3

Skapa flashcards