jessicapygmeen

Alla inlägg den 31 december 2014

Av jessica bergström - 31 december 2014 00:31

Japp ennu en dag passerad känner mig ganska stark i sinnet trotts att det är riktigt tufft !! Vill bara prata med mamma om bara så en sista gång ! Samtidigt finns känslan att vi ska ses. Saknaden är stor finns så mycket jag vill säga !
Idag har man iaf varit med familjen dels att jag lagat mat o tvättat har helt enkelt haft fullt upp !! Hälsade på morbror på hans jobb, varit ute med pappa o syster Linus o Joacim och fotat lite . Pappa o Jennifer har försökt fixa min dator. Sen har vi bara slappat , jo varit ute med hundarna med förstås! Men som sakt fullt upp hela dagen och imorgon vankas det firande av det nya året med nära och kära ! Familjen kommer vara på plats ! Kan det bli bättre ? Hehe

En bild jag tog med mobilen förut på joacim :)

Fick denna bild av mammas väninna. Det är mamma och pappa i sina unga dagar så fin bild ! Nu säger jag godnatt
Ciao !

Ovido - Quiz & Flashcards