jessicapygmeen

Alla inlägg den 30 december 2014

Av jessica bergström - 30 december 2014 01:06

Ja nu säger vi godnatt här. Så skönt att pappa är här alltså det måste jag säga ! Var ju på begravnings byrån idag med gick bättre än vad jag trodde så nu har man börjat ta tag i sakerna. Jobbigt men det tar sig. Och jag är så jävla glad att joacim har funnits för mig 24/7 men inte konstigt han sörjer ju med jag menar han och mamma hade ett speciellt band. Även om inte han säger mycket av har det varit riktigt jobbigt för honom också. Rätt glad att jag varit "ledig" nu när allt har varit som en enda röra. Och jag tackar verkligen alla underbara människor som hört av sig och finns där för mig och min familj ! Kärlek till er alla !

Restaurang besök blev det idag med gillas i massor puss

Ovido - Quiz & Flashcards