jessicapygmeen

Alla inlägg den 12 december 2014

Av jessica bergström - 12 december 2014 21:43

Japp det känns skönt att det inte är jag o diesel i lägenheten bara hehe skönt att få sällskap. Just nu nattar hon prinsen så vi skall spela lite spel och sånt sen hehe ska ta mig en tur med diesel sen med sista rundan för natten. Får se vad helgen bjuder på hihi vi ska ner till mamma imon och fika lite för Martin har fyllt år. Sen får man se vad som sker hehe . Så har jag pratat med massor av människor idag hihi från gbg gött som bara den hihi o har löst en massa saker, så de kan nog bli bra de här moohaha

Finaste jag har ! Du o jag min prins mot världen !! Det sannaste och lojalaste jag har älskar dig diesel !

Av jessica bergström - 12 december 2014 16:58

Ja idag kommer mela o hennes son hit och ska vara här ett tag det behöver vi båda hihi så nu får man sällskap ett tag. Har varit nere hos mamma med Martin o handlat o skottat nu när hon får komma hem, äntligen hon har varit på sjukan för länge nu hehe, ja har talat med massor idag löst en del in för framtiden så man har en plan innan man kanske ger sig av härifrån hehe men får se inget bestämt men , allt löser sig ,

Av jessica bergström - 12 december 2014 12:51

Huvudet exploderar snart! Det är så mycket att tänka på inför framtiden så jag blir knäpp o dels att man skall fixa allt själv men när allt är klart så kommer de kännas bättre tror jag de e bara själva processen som är jobbig tror jag. Men allt som sker nu mera det är ödet o meningen tror jag så e de !! Det är meningen att allt har blivit som det har o jag skall ta mig upp till ytan igen o bli mitt starka jag som inte en jävel kan bryta ner igen ! Jag har tappat mig själv och jag skall fan hitta mig igen! Att jag låtit det bli så här att jag låtit mig bli så här svag o hjälplös det trodde jag aldrig jag är så mycket bättre än de här !!

Skapa flashcards