jessicapygmeen

Alla inlägg den 11 december 2014

Av jessica bergström - 11 december 2014 19:22

Ja nu är det första gången på månader som jag skriver har inte skrivit pga att jag inte mår så bra. Inlägget jag skrev senast innan det här , det högg I hjärtat när jag såg vad det stod. För det har tagit Slut mellan mig och joacim o se hur lycklig jag var då o att joacim var min när jag skrev de inlägget det svider , men det finns absolut inget jag kan göra , visst jag har mycket inom mig som jag skulle vilja gå ut , så starka känslor , men det är bara att bita inom det sura äpplet och försöka klara sig utan sin kärlek, att stå på egna ben helt enkelt , det blir ju en flytt för mig och vovven längre fram med kan inte stanna här tror jag alldeles för ensamt o för mycket minnen överallt bor ju u VÅRAN lägenhet som VI fick tillsammans som vi byggde upp och det är med jobbigt varje dag blir man påmind om den lycka jag kände när han fanns vid min sida när jag fanns i hans liv på de sättet , älskar honom men jag har inget annat val att fortsätta mitt liv inget ensamhet utan honom , tror ingen ens att han behöver mig i sitt liv längre, han har gott vidare o har andra människor tunt om sig som han tyr sig till, det beslutet jag överväger är det tuffaste jag någonsin kommer att göra i mitt liv men det gör för ont att stanna , jag vill slippa känna och se eller höra saker jag vill bespara mig det jobbiga genom att ge mig ut o starta om på nytt ett helt annat liv helt enkelt flyttade hit för ett liv med honom men jag var tydligen inget för honom så de e svårt för mig att komma över om jag stannar jag tror verkligen det och jag är så fast här !! Jag kommer nog alltid att känna de lilla extra för joacim våra stunder som vi hade de va fan speciellt men han kommer alltid att ha ett avtryck i mitt liv kommer aldrig att glömma honom och älska den han är allt med honom verkligen både hans dåliga sidor och bra sidor kommer sakna allt me kärleken o känslorna och minnena de är det ända ingen kan ta ifrån mig inte min ända dröm här i livet Heller ingen kan ta det så det håller jag inom mig medan jag traskar in ingen framtiden. Har inget val om jag ska kunna le någon gång ingen framtiden då måste jag bort här ifrån o starta om , det kommer göra ont o jag kanske ångrar mig men mitt hjärta är för skadat nu, det blöder fortfarande o jag måste helt enkelt !

Ovido - Quiz & Flashcards