jessicapygmeen

Alla inlägg under september 2014

Av jessica bergström - 2 september 2014 12:37

Ja nu var det länge sen jag hade inflamations i hälsenan. Fy fan va ont det gör! Och jag går inte gå runt så mycket på det heller!! Så ja voltaren o verktabletter är det man får trycka i sig. Fyyy va jag hatar att få detta. Har ju Lixom en hund som måste motioneras o så får jag inte gå . Tur Joacim finns som får ta honom på en längre sväng sen hehe men ni alla får ha en bra dag !
Ciao <3

Av jessica bergström - 1 september 2014 14:12

Vilken härlig dag! Blåser lite gran, men det är sol. Lite små fjuttiga moln på himmeln .

Idag fick vi våran spis ! Yeeey så skönt med en ny spis! Jag har varit duktig och bränt ut den .

Najs najs !! Har haft en "diesel jessi" dag idag hahha har pysslat om min vovve massor idag. Borstat honom, busat som bara den! Nu har vi en paus i soffan! Skall gå en runda alldeles strax. Sen skall jag förbereda för middagen. Sen skall jag kidnappa Joacim på en promenad så kan kan få fota lite. Sällan vi gör nått själva nu för tiden så det skall vi allt göra idag . Pratade med min svägerska förut. Hon är så lycklig och det smittar av sig hehe! Längtar som bara den tills hon och hennes son är här! Japp! Kommer bli riktigt kul! Nä nu skall jag ta det lite lungt .
Ciao <3

Skapa flashcards