jessicapygmeen

Alla inlägg den 10 september 2014

Av jessica bergström - 10 september 2014 16:46

Jag skrev ju igår att jag skulle städa men det blev halv gjort! Men idag ojojoj nu har jag hållt igång! Tvättar slutar dammar. Bytt säng kläder, har till och med tvättat mattor! Så nu är det äntligen rent o fint! Härligt som bara den! Anledningen till att jag jobbar ut mig idag är för att jag skall somna tidigt. För vet ni vad?!?!? Jag jobbar imon!! Jippppiiiiii happy girl! Haha riktigt najs! Så det skall bli kul. Nu har jag gått hemma för länge! Det posetiva är ju att jag har ju inte ont längre i benet. Så då kan jag jobba moohaha. Folk tycker att jag är skum för att jag är så glad för de haha andra som jobbar längtar ju till helg men inte jag!

Funderar på att ta mig ett bad sen innan jag skall sova hihi alltid skönt att göra de innan man skall sova. Ja då vet ni vad jag pysslat med ! Skriver säkert igen sen.
Ciao <3

Av jessica bergström - 10 september 2014 13:04

Har varit ute och gått hela förmiddagen med min prins diesel. Först gick vi ner till min mamma, väckte henne och vovarna. Jag gick ut med Zorro och Ozzy åt henne. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan fortsatte jag och diesel ut i skogen. Tänk att man kan bli så glad av att se sin hund lycklig när han går springa lös. Och så är det så vackert väder! Man märker att det är höst när man ser alla fina färger i naturen asså! Love it! Och diesel har varit så duktig! Vi gick hela vägen ner till sjön. Så fint.

Riktigt riktigt mysigt asså! Och bara vara, mitt i naturen, tyst, skönt och man kan rensa skallen! Så himmla skönt . En 2 timmar o 30 min promenad var vad jag behövde kan jag säga. Härlig start på dagen hehe nu ligger diesel och sover. Så han är nöjd hehe

Jag hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag så kladdar jag senare
Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards