jessicapygmeen

Alla inlägg den 9 september 2014

Av jessica bergström - 9 september 2014 22:31

Middagen vi gjorde blev super lyckad! Mycket gott hihi min morbror va här och åt med. Trevligt!

Mums! Efter maten blev det lite Wii spelande. Ett sport spel och vi spelade golf. Så klart förlorade jag haha men vad gör det ? Nada! Vid 8 blev det idol. Lina kom hit och tittade på de med oss. Efter det blev det en kvälls promenad med diesel. Härligt. Men jag känner ännu en kväll att jag inte kommer att somna så lätt. För mycket i skallen , och detta har pågått en längre tid nu och jag börjar bli less. Kommer väl nån dag då jag sover ut som satan! Men den vill jag ha typ nu! Nä men det är jobbigt när man vill sova så går det ej. Har haft såna perioder tidigare i mitt liv men då har jag tillslut kännt mig som ett tomt skal bara. Och just nu vet jag faktiskt inte hur jag känner. Känner en massa men samtidigt känner jag inget.
Dilemma!
Ciao <3

Av jessica bergström - 9 september 2014 17:06

Ja då har man varit och lekt av diesel på grusplanen. Kastat boll så han har fått springa av sig. Lina och barnen var med hihi sen efter de gick vi till lekparken så barnen fick leka av sig. Diesel var med och han va så lugn o fin så det gick jätte bra!

Så söta småflickor ! Nä nu skall jag fortsätta med middagen så min kärlek får mat i magen! Friterad kyckling med ris , curry sås och sallad!
Ciao <3

Av jessica bergström - 9 september 2014 12:13

Idag städar jag, nu har vi faktiskt skjutit upp på de och nu är jag less på dam och hundhår! Så nu har jag gett mig utegångsförbud tills jag är klar! Ja, hunden kan jag gå ut med i mellan åt men annars e de banne mej städning . För JAG mår bra av att ha det rent! Gör ingen annan det så faller det ju på mig så japp så ser min dag ut idag . Skall ta en promenad sen med rensa skallen lite. Brukade jag göra i Göteborg bara gå ut och vara själv. Ensam med alla tankar. Bästa medicinen jajamen! Nu skall jag foraätta här! Hoppas ni alla har en bra dag.
Ciao <3

Jag o min prins <3

Skapa flashcards