jessicapygmeen

Alla inlägg under augusti 2014

Av jessica bergström - 13 augusti 2014 22:21

Nu har man varit en sväng på Kimpis kalas, ätit middag varit ute på promenad och busat med vovar . Avslutar denna kväll med min älskade Joacim , tru blood , popcorn och socker fri saft! Men får tänka sig för på sockret haha. Här är några få bilder från Gbg.

Ja de va det de! Hehe nä nu skall vi kolla serie o sen sova hehe godnatt på er!!

Ciao <3

Av jessica bergström - 13 augusti 2014 15:48

Nu har jag varit nere i Göteborg en vecka, Kom hem i söndags. Så himmla härligt och träffa alla igen!! åhhh hade en super bra resa! umgåtts med familj och vänner. Varit på Lisseberg. Festat och bara varit! helt lovely! Men ångrade mig att jag ej tog så mycket bilder. men jag lägger upp det senare. Sitter vid datorn och har bilderna på telefonen så orkar inte hålla på med det nu. Fick med mig min gammla dator upp, och jag säger bara..  VILKEN CHOCK! så mycket gammla bilder det fanns på den asså! haha riktigt kul! 


När jag kom upp i norr igen så var jag i stort sätt död i 2 dagar efter resan hem. 15 timmar i bil. Med några snabb stop. Usch inte kmul att sitta i en bil så länge men värt var det! Var barnvakt igår åt Kim & Alex. Saknat dom massor hehe och Kim har ju fyllt 4 så skall förbi dom snart och läm,na en liten present, inte hunnit handla nått speciellt men en present är ju en present hehe.


Har varit hemma idag och städat & röjt här hemma. BORT med allt hundhår! haha Älskar min hund men ej hunhåret!! Blir tokig! Blir en promenad sen också. Nu skall jag köra stenhårt! Slappat i ern vecka nu ju haha så nu kör man igång igen! Och på Lördag blir det nog lite party. Men får se hur jag gör hehe.

Hoppas ni andra haft en bra semester! Och att ni tar hand om varandra där ute! 


Ciao <3

 

Av jessica bergström - 1 augusti 2014 12:42

Idag är det fredag. Och jag har två små vovar hemma idag. Zorro och Ozzy. Diesel är glad att få ha kompisarna hemma idag hihi hur Goa som helst!

Ozzy,diesel och Zorro. Grabbgänget hehe! Fint väder är det idag. Men jag har precis varit ute med vovarna. Jag sitter just nu och skriver upp det som skall packas till på söndag. Snart åker jag! Yeeeyyyy kommer vara riktigt kul att träffa familjen o alla vänner!! Men tror att jag kommer gå på högvarv när jag är på hemmaplan. Men jag skall ju vara nere en vecka så man får vara lite intensiv hehe. Hoppas ni får en toppen dag det skall jag ha !
Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards