jessicapygmeen

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av jessica bergström - 28 augusti 2014 19:14

Ja nu har vi varit ute med voven vi passar, sedan varit ute och kastat boll med diesel. Så härligt att de hur lycklig han är att vara fri hehe.

Lort gris har han varit ett tag så han fick sig ett bad efter att ha fått springa. Nu luktar han gott!!

Nä nu skall vi kolla på true blood innan det blir en kvälls promenad! Puss o kram på er alla !
Ciao <3

Av jessica bergström - 28 augusti 2014 16:10

Snart kommer min älskade sambo hem och då skall vi äta mat. Idag har jag gjort idianröra med potatisbullar och sallad. Himmla god mat och lätt att göra faktiskt . Det är gräddfil, majonäs, curry, kassler och äpple som man blandar ihop. Och det serveras kallt med ! Mums...

Perfekt middag om man inte orkar stå i köket för länge hihi.
Ciao <3

Av jessica bergström - 28 augusti 2014 12:22

Ja nu var det ett tag sedan som man satt här och skrev. Har haft mycket annat att stå i så har lixom inte haft tid till att skriva på ett tag. Ganska mycket som händer runt omkring mina nära och kära just nu. Jag har inte alltid varit bra på att prata direkt, Lättare att skriva det Har jag alltid haft. Har skrivit mycket dagbok genom åren för att bli av med tankar och frustration. Men Det slutade jag med av en anledning som jag ej behöver skriva här. 


Men det är jobbigt att höra att folk mår så dåligt och att man inte kan hjälpa till ett skit! Det tar på mig lite faktiskt. För jag är sån som bryr mig och kanske för mycket ibland för den delen. Men sådan har jag varit och kommer nog alltid att vara! Hade jag kunnart göra nått nu i denna sekund så hade jag ej tvekat! Men som sakt jag kan inte göra nått för att ta bort allt negativt och all smärta som finns bland  mina nära o kära. Nej usch jobbiga tider just nu, och som en smäll kom allt för dom på samma gång! Tänker på er hela tiden. Finns här ALLTID! Hade haft sån god lust att sätta mig i bilen o drra neråt några dagar! men Det ekonomiska tillåter ej det. Men Det är en önskan! . 


Älskar och saknar er så det gör ont ibland. Men så jävla glad att ni finns i mitt liv!. 


Love ya'll <3

 

Skapa flashcards