jessicapygmeen

Alla inlägg under juli 2014

Av jessica bergström - 12 juli 2014 15:07

Ja igår kväll blev det party party! Super kul hade vi måste jag säga! Men jag gick hem tidigare än alla andra. Si så där halv 4 på morgonen haha men det var skönt att komma i säng. Trött som bara den var jag. Men lite bilder blev det jue...

Ja sista bilden var man ju ganska rund om fötterna haha. Men som sakt roligt var det!


Idag vaknade man av att hunden blev helt tokig! Sen hör jag att Joacim pratar med någon.. Mycke riktigt när jag går upp så var det Micke som kom på besök. Diesel älskar honom så de var ej konstigt att han blev så tokig haha!

Ja vi satt och tjöta en stund sedan drog vi till Annes och åt. Riktigt skönt att sitta ute i skuggan. Är ju typ 30+ Ute hehe. Men najs var det sen kom lina och Samuel dit med hihi. Och snart skall vi åka in till stan jag och Joacim. Det är trädstocks festival så skall in och kolla lite.
Vi hörs senare.

Ciao <3

Av jessica bergström - 11 juli 2014 15:55

Idag är det fredag! Och det är jätte fint väder ute idag. Har varit ute med diesel små promenader för att det är så varmt för honom. Sen kom Samuel med ett kompani ungar så då gick jag ut till lekplatsen utanför oss och va social en liten stund.
När jag kom hem gjorde jag en pass sallad. Nästan klar var jag då kom Joacim hem. Och för första hågen som vi flyttat in här så satte vi oss och åt på balkongen.

Så härligt asså!! Men tycker synd om voven som lider lite av värmen. Men fin är han allt lilla diesel.

Lill'prinsen. Hihi. Sara kommer snart hit också. Japp folk vill allt vara i Jörn trotts att det är liter haha. Och längtar tills min svägerska och hennes son kommer upp igen! Japp det gör jag!
Får se vad som händer senare. Yes. Vi skall ju iväg sen. Och imorgon skall vi till stan hihi.

Ciao <3

Av jessica bergström - 10 juli 2014 19:09

Ja som ni vet (ni som följer) Så har vi haft besök från Göteborg. Joacims familj. Har haft super kul! Men så tomt det känns när dom har åkt! Saknar dom massor redan! 

Ja som ni kanske har märkt så har jag ej skrivit så mycket men det är bara för att vi har haft fullt upp så jag har inte haft tid att sitta och kladda här, men massor av bilder har jag ju! Så dom skall ni allt få här.. Bildbomb på veckan som varit....


                                                                       

Som sakt det var iallafall några bilder moohaha men vad jag saknar dom!! Och lillpojken!. Lilla max Lägger jag ej upp bilder på tyvärr. Men han var ju såklart med hela tiden hihi. Vi har alltså badat nästan varje dag. Varit nere hos min mamma,ätit mat,, spelat kubb, varit i dollar store, Varit i stan, Varit hemma och spelat spel, Ätit ännu mera mat! Ja en del hann vi med hehe. Och min underbara svägerska skall komma tillbaka snart! Yeeeeey! Vi vet ej när än men hoppas snart iallafall ! Hoppas ni alla har en bra dag! Skall ta mig en cigg n8u och sedan kolla klart på en film. Joacim är ute med Diesel nu. Sen skall han lämna värnen också. Jag skall bara slappa resten av dagen. 

Ciao <3

Av jessica bergström - 3 juli 2014 20:55

Long time no see, ja nu är ju joacims familj här så då har man ej haft tid att skriva på ett litet tag. Men en liten uppdatering nu. Vi har varit i stan. Varit ute och gått, ätit massor av mat haha. Och varit ute i skogarna typ haha. Lite lite bilder här...

Nä nu skall jag vara social, men skall försöka skriva minst ett inlägg om dagen.
Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards